het wordt alleen maar beter! - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Frank Bruyn - WaarBenJij.nu het wordt alleen maar beter! - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Frank Bruyn - WaarBenJij.nu

het wordt alleen maar beter!

Door: Frank de bruyn

Blijf op de hoogte en volg Frank

11 Juni 2012 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Wat is dit geweldig zeg. Elke dag doe ik een aantal uur wat ik geweldig vind en ik doe het ook nog is Amerika. Wat wil je nog meer? Ja oke.. Bier, een paar lekkere wijfen en een goeie pot voetbal, maar laat ik niet helemaal door slaan.

Maandag, dinsdag en woensdag hoefde we pas 4 uur te beginnen dus dat betekende dat we voordat we begonnen met trainen altijd iets leuks met elkaar konden doen. Dijar heeft ze eigen auto deze week en die is ècht vet. Ik had gezegd dat ik er al foto's op zou zetten, maar ik moest kiezen tussen stress of geen stress. Zoals jullie gemerkt hebben heb ik voor het laatste gekozen.

Het motto in Amerika is, komt het nu niet dan komt het morgen wel. Iets wat mij erg goed bevalt. De eerste dag dat ik hier was MOEST de piano die dag verzet worden naar een andere kamer. 5 dagen later is hij nog steeds niet verzet.. (Ondertussen zit ik bij een andere familie en die piano staat nog steeds op de zelfde plek...) Ook denken de mensen hier altijd in oplossing en niet in problemen.

We gingen vissen met die heerlijke werphengels. Uiteraard moest ik even showen hoe je moest werpen en ik had gelijk de grootste vangst van heel de dag, een boom. Na wat trekken en doen kwam moeders aan lopen en zag dat het niet ging lukken met wat trekken en doen. Ze brak het draad en maakte een hele nieuwe voor me. Na 4x een nieuwe gemaakt te hebben voor mij ging ze zich ligt irriteren maar ze bleef het fixen voor mij, heerlijk. Dus moeders, ik weet dat ik wat onhandig ben thuis, maar denk altijd in oplossingen en niet in problemen!

Eline had de meeste vis gevangen.. 10 maar liefst. Erg goed voor een goalkeepster bij Telstar. Je zou denken dat ze alleen goed is met ballen, maar dat valt dus vi(e)s tegen.


De trainingen zijn super gegaan hierzo. 2 keer per dag ander half uur is best pittig, maar ik had een geconcentreerde en motiverende groep dus dat was erg lekker. Aan het eind van de week zag je echt dat de jongens hun basistechniek echt beter is geworden. Het dribbelen,drijven,kappen passen en aannemen is bij de meeste vooruit gegaan.

Ik heb van de jongens het Nederlands Elftal uitshirt gehad wat natuurlijk hartstikke vet is! Iedereen wel minstens 4x bedankt en uiteraard ook de moedertjes bedankt..

Ook hebben we met ze alle het Nederlands Elftal gekeken. We hebben dit gedaan bij de Familie van Dijar. Erg leuke mensen die ook erg leuke vrienden hebben. Ik heb samen met de producer van Nitro Circus gekeken. Ik weet dat mijn Opa en Oma's dit ook lezen en geen idee hebben wat het is, maar ga naar www.youtube.nl vul Nitro Circus in en ga der is even goed voor zitten(hoe makkelijk kan het zijn). Ik zal even kort uitleggen wat het is; het is een groep gekke mensen die allemaal stunts uithalen en heel de wereld over gaan. Ze zijn dus wereldberoemd! De kinderen waren er ook wat een absolute meerwaarde was, omdat ze tegen hun vader zeiden dat wij naar hun show moesten komen als V I P, jaja V I P u leest het goed, in het Gelredome! Hij vond het een goed idee en wie weet zitten we 1 December lekker als V I P, jaja V I P u leest het goed, in het Gelredome naar een geweldige show te kijken.

Ook hebben ze ons uitgenodigd om bij hun te komen eten, bier te drinken, gekke dingen te doen en te komen zwemmen in het zwembad van oma! Show me your Body Grand mom!!

Zaterdag zijn we met alle jongens uit gegaan. We mochten de auto lenen en gingen naar het uitgaangscentrum van Salt Lake godnondejuuu City! Iets om nooit meer te vergeten. We hadden aan wat chickies (dat zijn meisjes, opa en oma!) gevraagd waar we uit konden gaan. Ze wisten een leuke bar en 5 trainers uit Nederland liepen uiteraard hun pik achterna en gingen mee naar die club. Helaas kwamen we er in de rij achter dat je 21 moest zijn.. Iets wat Raymond en Nick niet zijn.. Tsjonge jonge jonge. Balen natuurlijk, maar wij gevraagd waar het 18+ was en dat was bij Club 51. Wij met volle vertrouwen daar naar toe gegaan. We hoorde wat vreemde muziek, maar gingen toch naar binnen. Eenmaal binnen bleek het niet zo'n hele normale tent te zijn. Beneden liepen er allemaal vampieren rond en de muziek was drama. Boven was het stukken beter zeiden ze, maar wat we daar allemaal zagen.. Man man man. Alleen maar gotics, of hoe je dat dan ook schrijft, die de meest vreemde dingen deden. Het leek wel 1 grote SM bende, want er was een jongen die serieus een honden riem om had en in de 10 minuten dat wij er waren als een hond achter ze 'vriend(in)' aan liep.. Ik heb nog nooit zo'n raar feest mee gemaakt. Wij stonden allemaal in ons normale uitgaansoutfit met open mond te kijken hoe zwart geklede mensen elkaar op het podium stonden te slaan met een zweep.. Ik heb er echt slecht van geslapen.

De avond voorderest was prima. We hebben een bar opgezocht en het was daar prima te vertroeven.

Ik zit nu bij een andere familie. Helaas heb ik dus afscheid moeten nemen van me grote vriend Anders. Man man man, ik had niet gedacht dat ik die gozer zou gaan missen. Het gastgezin waar ik nu zit is ook heeeerlijk trouwens. 5 badkamers, pooltafel in de kelder waar we zitten, we gaan met shotguns en handgeweren schieten, biggy biggy tv en ik ga leren motorcrossen. Kortom, ik heb weer weinig te klagen.

Morgen begint het 'gewone leven' weer, want we gaan weer trainen geven. Zet hem op op school doe aardig tegen de leraren en leerse voor jullie tentamens!

Adiosssssss

  • 11 Juni 2012 - 08:37

    Hennie:

    Beste Frank,

    Zou je voortaan ook rekening willen houden met de mensen die gewoon in Nederland zitten. Er zit namelijk een tijdverschil tussen de USA en Nederland. Dus als het in Nederland nacht is geen whatsapp berichten sturen. :P

  • 11 Juni 2012 - 09:12

    Oom Hannoe:

    Hey Frank,
    Ziet er allemaal weer prima uit. En inderdaad het motto: komt het vandaag niet, dan komt het morgen wel, is bij jou van toepassing.
    Geniet lekker van deze uitdaging maar daar ben ik ook niet bang voor.

  • 16 Juni 2012 - 06:14

    Buurvrouw Marjo :

    Frank, zo te lezen vermaak je je prima!
    Geniet ervan, je bent tenslotte zo weer thuis!
    Iets wat hier nu erg opvalt: Jasper is na het stappen op tijd thuis, geen gedoe in de straat met verloren bankpassen en kartonnen dozen en......een boze buurman die ontspannen en fluitend door de straat fietst!
    We missen je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Salt Lake City

Trainersstage in Utah

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2015

Nieuw jaar, nieuwe club

02 Juli 2012

Aan alles komt een eind

17 Juni 2012

Lexe Kicks Leukemia

11 Juni 2012

het wordt alleen m

11 Juni 2012

het wordt alleen maar beter!
Frank

Actief sinds 24 Mei 2012
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 6514

Voorgaande reizen:

01 Juni 2012 - 03 Juli 2012

Trainersstage in Utah

Landen bezocht: