Nieuw jaar, nieuwe club - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Frank Bruyn - WaarBenJij.nu Nieuw jaar, nieuwe club - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Frank Bruyn - WaarBenJij.nu

Nieuw jaar, nieuwe club

Blijf op de hoogte en volg Frank

30 Juni 2015 | Verenigde Staten, Salt Lake City


25 juni - 30 juni

Klaar met school, vakantie, leven, genieten, feesten, werken, voetbal, nog meer voetbal, USA en als afsluiting nog even paar daaggies bijkomen in Curaçao met Bruce en Martijn. 

Dit was de dag waarop ik mijn laatste tentamen zou hebben. Helaas had ik mij niet ingeschreven en ging dat feest niet door. Nòg eerder vakantie dan gepland.. Super gaaf dus. We hadden in de avond een stapavondje staan met wat klasgenoten. 7 dames, Danny en ik.. Dat was een prima avondje kan ik je vertellen. 

Daarna nog een weekend met het gezin weggeweest, ook errug gezellig. Daarna kon het afscheid nemen beginnen van mijn oma's. Ook errug saa.. gezellig. Klaar om te gaan dus.


Nick en Martijn zitten al in Salt Lake en hebben de club al leren kennen. Wij komen dit jaar bij een andere club. Wij gaan hier proberen om zowel de spelers als de trainers naar een hoger niveau te tillen. Een mooie uitdaging ligt hier dus voor ons als jonge coaches. 


Op dit moment stap ik in het vliegtuig richting Salt Lake. Geen tussenstop gelukkig. Is wel eens anders geweest in de afgelopen jaren. 8 uur wachten op Houston was niets.. over de benauwde uurtjes vorig jaar op Chicago zullen we het maar niet hebben. 


Ik ga mij anderhalve maand vermaken en ik hoop jullie ook. Vergeet geen kaart te sturen als ik jarig ben!

Joe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Salt Lake City

Trainersstage in Utah

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2015

Nieuw jaar, nieuwe club

02 Juli 2012

Aan alles komt een eind

17 Juni 2012

Lexe Kicks Leukemia

11 Juni 2012

het wordt alleen m

11 Juni 2012

het wordt alleen maar beter!
Frank

Actief sinds 24 Mei 2012
Verslag gelezen: 708
Totaal aantal bezoekers 6531

Voorgaande reizen:

01 Juni 2012 - 03 Juli 2012

Trainersstage in Utah

Landen bezocht: