nog nooit zoveel gelachen voor maar 1 dollar! - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Frank Bruyn - WaarBenJij.nu nog nooit zoveel gelachen voor maar 1 dollar! - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Frank Bruyn - WaarBenJij.nu

nog nooit zoveel gelachen voor maar 1 dollar!

Door: Frank de bruyn

Blijf op de hoogte en volg Frank

04 Juni 2012 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Nog steeds heb ik niks te klagen. Op zondag gaat het gezin lekker lang naar de kerk zodat wij ook een soort van vrijheid hebben.

Adam pakte de autosleutel en zei tegen ons : Hier is mijn autosleutel en ga maar doen wat je wilt doen. Iets wat we ons geen tweede keer lieten vertellen.

We zijn naar het centrum van Salt Lake City gegaan om naar het winkelcentrum te gaan. Allemaal lekker groot en je kan overal eten halen, wat dat tegaat zal me broertje hier wel jaren kunnen zitten.

We waren ook nog even naar Cinty Center gegaan. Daar staat de tempel van de mormonen. De ouders van ons gastgezin zijn er in getrouwt en raden ons aan om er naar toe te gaan. Martijn was er al een keer geweest en zei dat er ook allemaal winkels open zouden zijn. Toen we aankwamen zagen we al dat alles dicht weg. Alles met de hoofdletter A.. Omdat het zondag is en de mormonen zelf het winkelcentrum gebouwt hebben was alles dicht. Dat is dus geen Martijn meer, maar Handige Harry..

Het gezin hier heeft een heerlijke druktemaker in huis. En de meeste van jullie zullen denken dat ik dat ben, maar helaas. Ze hebben hier Anders(uitspreken als Andurs, allemaal even doen graag thanks!) en die maakt het hele gezin gek. Ze hebben hier een soort van stroomstoothalsband voor de hond die op standje 1 staat. Dat doet totaal geen pijn, maar de hond vindt het gewoon niet leuk. Maarja.. Hoe voelt standje 5? Na een aantal keren tegen Anders,die pas 5 is, gezegd te hebben dat hij een meisje is,Amerikaanse jongens mietjes zijn en wanneer hij het zou doen 1$ zou verdienen stond die der helemaal klaar voor. Vol trots drukte ik hem in en zijn hele arm begon te trillen. Ik stond samen met daddy kei hard te lachen en Anders kon wel janken.. Man man man wat een geweldig ventje. Ook wou hij Fifa tegen mij spelen, maar na 3 minuten stond die al huilend bij mama omdat ik blijkbaar niet eerlijk speelde.. Een heerlijk ventje om de week mee door te komen.

Vandaag(maandag) zijn alle trainers in USA aangekomen. Dijar en Eline waren de laatste 2. Het is dus nu echt begonnen. In de middag gingen we met alle coaches lunchen. Omdat onze "vader" op zakenreis is kunnen we zijn auto voor 3 dagen lenen, maggie best vaker doen hoor! Dus hup, die jeep op sportstand en gaan!

Nadat we hadden gelunched waren we klaar voor de eerste training van het kamp. Hier in Amerika is het veel anders dan in Nederland. Wij zullen gewoon naar Floreant gaan, behalve een paar stumperts die bijvoorbeeld bij RCV '33 willen spelen, en lekker op het veld gaan trainen. Hier hebben ze parken. Je moet een park afhuren en het is maar 1 groot stuk gras. Je moet dus ook je eigen goaltjes mee nemen en je eigen netten, want er staan wel goals maar wie wil er nou in een goal zonder net scoren? Dat is het zelfde als een vrouw zonder tieten.. Of een feest zonder (rosè)bier of wijn... Het gras is ongeveer 15 cm hoog en het veld heeft alleen maar kuilen, foto's volgen morgen, vandaag dus voor jullie! Ik sta tussen de bergen trainen te geven en het is echt om te genieten. Kortom, heerlijke omstandigheden dus!

Morgen weer pas om 4 uur beginnen met trainen geven dus nu lekker uitslapen en niks doen en dan vanmiddag pas weer aan de slag. Doe lekker rustig aan zou ik zeggen en heb vooral geen stress, dan hebben we misschien nog iets gemeen!

  • 05 Juni 2012 - 07:41

    Hennie:

    Ik ga je volgen Frankie. Volgende maand is het Dikke Frankie denk ik met al die mega hamburgers. :P

  • 05 Juni 2012 - 16:16

    Sven :

    Zeg Jaapie ik neem dat ik vond het verslag leuk echt Franks weer terug.. Pfft beetje rvc belachelijk maken

  • 05 Juni 2012 - 19:07

    Jolanda Wilschut:

    Hee Frankie, ben er achter waarom ik je pa ken hoor!!!! Heb net effe met je oma bij staan beppen ( ja ook over jou) en we zijn eruit. Maar leg t nog wel eens uit.....veel plezier nog.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Salt Lake City

Trainersstage in Utah

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2015

Nieuw jaar, nieuwe club

02 Juli 2012

Aan alles komt een eind

17 Juni 2012

Lexe Kicks Leukemia

11 Juni 2012

het wordt alleen m

11 Juni 2012

het wordt alleen maar beter!
Frank

Actief sinds 24 Mei 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 6533

Voorgaande reizen:

01 Juni 2012 - 03 Juli 2012

Trainersstage in Utah

Landen bezocht: